? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.3 (29 Ratings)??3016 Grabs Today. 35286 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Never Let Go? ????? ?? ???Rating: 4.7 (75 Ratings)??2814 Grabs Today. 39800 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Prieš ir Po Covergirl ;)


Nuspredžiau kiekvieną dieną padaryti prieš ir po tos dienos covergirl.. Taigi šiandien tai yra Ju26 ..
Prieš, kaip matote jos makiažas nėra labai gražiai suderintas .. Akys tikrai gražiai padažydos, bet man nepatiko skruostai .. Man as meniškai skaistalai nepatinka ;// Taigi aš pakeičiau jos įvaizdį kitaip .. Aš mėgstu daryti spalvų derinukus, tai aš ir derinau dvi spalvas: violetinę ir rožinę .. Galbūt jums irgi patiko? :)

P.S. atleiskit kad nuotraukos atvirkščiai, bet darydama koliažą apie tai nepagalvojau ;D

Parašė amisuaera ;]~


0 komentarai (-ų):